•7/25/2011

Kelet-Magyarország neves búcsújáróhelye Máriapócs. Sokfelől érkeznek ide zarándokok: hazánk keleti részéből, ahol a görög katolikusok nagyobb tömege él, de jönnek messze földről, sőt határainkon túlról is. Tovább...
Másfél évvel ezelőtt már készítettem panorámát a templomról, akkor az ikonosztáz képeit és a többi képet restaurálták, a helyük üresen állt. A két panoráma a képre kattintva tekinthető meg.
This entry was posted on 7/25/2011 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 megjegyzés:

On 2011. július 26. 11:45 , B o r Aron írta...

Tisztelt Szerző!
Először is gratulálok a bloghoz, nagyon tetszik!
Én is készítettem egy ilyen gömbpanorámát a csíksomlyói kegytemplomról, és programban sikerült is összerakni, hogy körbe lehessen forgatni, de a blogomra nem tudom kitenni sajnos!Megosztaná velem ennek a módját?A html kódot kell szerkeszteni?Sajnos nem sikerült kitalálnom, de csak a kép nem olyan élvezetes, mint amikor körbe is lehet forgatni. Segítségét előre is köszönöm!
Tisztelettel:
Borbáth Áron

 
On 2011. július 26. 18:43 , v_sanya írta...

Köszönöm! Email-ben küldöm a választ!
Üdvözlettel,Veress Sándor

 
On 2011. szeptember 23. 21:40 , Kovács Miklós írta...

Kedves Sándor,
Szívből gratulálok a csodálatos panorámákhoz. Nem tudom hogyan készülnek, de biztos rengeteg munka van benne. Átnéztem már egy pár fotót. Azért ehhez írok mert a görögkeleti templomok nagyon közel állnak hozzám. Többször voltam már Máriapócson is, legutóbb idén nyáron. Sajnos még nem jutottam el időrendiségben oda, hogy feltöltsem az ott készült fotókat a blogomba. Üdvözlettel Miklós

 
On 2011. szeptember 24. 17:08 , v_sanya írta...

Köszönöm! Valóban sok idő az utómunka, panorámánként 2-3 óra általában. Sok kép kép készül és mindegyik kameraállásban 3 expozició, ezeket kell összegyúrni eggyé. Az összerakáshoz vannak programok, a három expó összedolgozására marad a PS. A görög templomokról nagyon szívesen csinálok panorámákat, sajnos kevés van belőlük.

 
On 2011. szeptember 24. 20:27 , Kovács Miklós írta...

Én most találtam rá véletlenül egy fantasztikusan szép ortodox sírkápolnára Ürömön. "Megható és gyönyörű" cím alatt megnézheted az ott készült képeket ha esetleg érdekel. Biztos szép lenne általad elkészítve, bár nagyon pici a templom így nem tudom kivitelezhető-e?

 
On 2011. szeptember 26. 16:10 , v_sanya írta...

Köszönöm a tippet, valóban szép a helyszín és olvasmányos az blog ismertető, habár én úgy tudtam hogy nem engedélyetett a fotózás. Pádár Laci fotós kolléga nemrég készített ott gömbpanorámát:
http://panoramas360x180.blogspot.com/2011/09/szent-alexandra-vertanu-kapolna.html